تا ۲۰۳۰ همراه با شرکت بیمه آلیانز

خبرنگار: مدیر

در آستانه دیدار فردا شب یوونتوس در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا و رویارویی با تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو، تغییری چشمگیر برای باشگاه یوونتوس رقم خورد: از امروز و تا ۱۰ سال دیگر همچنان برند آلیانز، در قلب بیانکونری نمایان خواهد شد. این آرم در هر جلسه تمرینی و گرم کردن تیم قبل از بازی، تیم را همراهی می کند. شرکت بیمه آلیانز از جولای سال ۲۰۱۷ با امضای قرارداد اسپانسرینگ، نام خود را برروی ورزشگاه اختصاصی باشگاه یوونتوس حک کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران باشگاه یوونتوس – حضور لوگو آلیانز در لباس های تمرینی تیم اول یوونتوس نتیجه توافق جدیدی است که بین این باشگاه و غول صنعت بیمه منعقد شده است. علاوه بر این، تمدید حق نامگذاری ورزشگاه آلیانز از ۱ ژوئیه ۲۰۲۳ تا پایان ۳۰ ژوئن ۲۰۳۰ و حق حمایت مالی برای بخش بانوان از دیگر بند های امضا شده است.

جورجیو ریچی، مدیر ارشد مالی باشگاه یوونتوس در این خصوص گفت: “بسیار خوشحالیم که همکاری خود را با آلیانز، یکی از فعال ترین برند های جهانی در صنعت ورزش حرفه ای گسترش داده ایم. این توافق نامه که حاشیه وسیع تری از حقوق را مشخص می کند، هر روز در زمین تمرین باشگاه و در روز مسابقات قابل مشاهده خواهد بود، همچنین به ما این امکان داده شده تا با اطمینان بگوییم که استادیوم ما تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۳۰ با نام آلیانز فعالیت خواهد کرد.”

جاکومو کامپورا مدیرعامل شرکت آلیانز اظهار داشت: “از امروز، مشارکت ما با باشگاه یوونتوس در سطح ملی و بین المللی و حتی فراتر، پایدارتر و مرتبط تر ادامه خواهد داشت. با این توافقنامه علاوه بر تمدید حق نامگذاری استادیوم آلیانز تا سال ۲۰۳۰، ما چندین راه حل اضافی برای حمایت مالی گسترده تر را شناسایی کردیم تا برند آلیانز را به تیم اصلی نزدیکتر کنیم. همچنین تعهد مهمی را با تیم بانوان این باشگاه برقرار خواهیم کرد.”

یوونتوس و آلیانز همکاری خود را محکم‌تر می کنند

تورین، ۱۲ فوریه ۲۰۲۰ – باشگاه فوتبال یوونتوس از حمایت شرکت آلیانز بهره خواهد برد. با شروع سال مالی جدید، تبلیغات در لباس تمرینی بازیکنان تیم اصلی، حمایت مالی مربوط به بخش بانوان و همچنین تمدید حق نامگذاری ورزشگاه آلیانز برای هفت فصل ورزشی، از اول ژوئیه ۲۰۲۳ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۳۰ ادامه خواهد داشت. تمام این توافق نامه با حمایت مالی به ارزش ۱۰۳٫۱ میلیون یورو خواهد بود.