اردوی تمرینی تیم یوونتوس که طی این هفته در استکهلمِ سوئد برگزار شد، اولین اردوی تمرینی این تیم پس از دوران قرنطینه بود. لوگوی Jeep نیز با حضور تازۀ خود روی پیراهن‌های بازیکنان وارد زمین شد.

به گزارش کانون رسمی هواداران باشگاه یوونتوس – پروژۀ آکادمی تیم یوونتوس هرگز متوقف نمی‌شود. پس از موفقیت جام‌جهانی آکادمی یوونتوس به‌صورت آنلاین، که ۶۴ اکادمی مختلف در آن به رقابت پرداختند، زمان بازگشت به میدان فرا رسیده است، این بار به‌لطف همکاری مداوم با شرکت Jeep، این رقابت‌ها با سامان‌دهی فوق‌العاده‌ای در سطح جهانی برگزار خواهد شد.

اولین اردوی تمرینی یوونتوس پس از دوران قرنطینه در شهر استکهلم سوئد برگزار شد که نتایج درخشانی به‌همراه داشت. در مجموع ۱۰۶ شرکت‌کننده، ۹۶ پسر و ۱۰ دختر، به همراه سه تن از مربیان یوونتوس که از ایتالیا آمده بودند وارد زمین شدند. طی سه سال گذشته، این سومین اردوی تمرینی است که در استکهلم برگزار می‌شود. قرار است دو اردوی دیگر نیز در ماه آگوست، در پایتخت سوئد برگزار شود تا این کشور اسکاندیناوی از موفقیت این رویداد به‌نفع خود استفاده کند.

استکهلم اولین اردوی تمرینی بود که در آن لوگوی Jeep روی پیراهن‌های بازیکنان حک شده بود. پس از حمایت شرکت Jeep از پخش جام‌جهانی اکادمی به‌صورت آنلاین (برند Jeep در دوره‌های بعدی اسپانسر اصلی این رقابت‌ها خواهد بود)، این برند از حالا به‌بعد در تمام فعالیت‌های بین‌المللی پروژۀ آکادمی‌های یوونتوس حضور خواهد داشت. نه‌تنها روی پیراهن بازیکنان، مربی، مدیر عملیاتی و مربیان محلی ظاهر خواهد شد، بلکه در فعالیت‌ها و لوازم دیجیتال و همچنین کمپین‌های ارتباطی، در تمام رویدادهایی که در ایتالیا و خارج از این کشور برگزار می‌شود (تمرین سالیانه اکادمی یوونتوس، جام‌جهانی آکادمی یوونتوس و اردوی تمرینی، اردوی تابستانی یوونتوس، جلسات تمرینی و جلسات افزایش تجربۀ یوونتوس) حضور خواهد داشت.

این ترکیب، یعنی ترکیب آکادمی یوونتوس و Jeep، که باعث می‌شود بتوانید از طریق این پروژۀ تلفیقی سریع‌تر پیشرفت کنید و سالهاست در سطح جهانی در حال گسترش بوده است، به تمام پسران و دختران جهان این امکان را می‌دهد که بتوانند ارزش‌ها، مهارت‌ها و کیفیت جهان بیانکونری را تجربه کنند.