طرحی غافلگیرکننده، رنگی جدید در تاریخ باشگاه یوونتوس و دنیای هنر که بار دیگر به عنوان اثری الهام بخش انتخاب شدند.

همه ی این عناصر برای تولید کیت سوم یوونتوس در فصل ۲۰۲۰ / ۲۱ با یکدیگر ترکیب شدند، مشخصه ی این کیت رنگ نارنجی پررنگ می باشد که از طریق بیان سرزندگی قصد دارد روح تیم را در زمین بازتاب کند.

به گزارش باشگاه طرفداران رسمی یوونتوس – منحصر به فرد بودن آن اثبات تکامل باشگاه، تمایل به شگفتی و ارائه ی ایده های غیرمنتظره می باشد. رویکردی که آدیداس موفق شده است تا سنت DNA یوونتوس را با پیراهن های فصل بعد ترکیب کند.

فرانچسکا ونتورینی، طراح آدیداس که به خلق پیراهن جدید یوونتوس کمک کرده است، می گوید: “ما میخواستیم هر سه کیت یوونتوس برای فصل ۲۰۲۰ / ۲۱ را از طریق لنزهای هنر خلق کنیم. محصولاتی که ما قادر بودیم خلق کینم نشان دهنده ی آن است که چگونه دنیای هنر و طراحی میتوانند با یکدیگر ادغام شوند. یوونتوس باشگاهی است که با نوآوری مترادف است و یک رهبر جهانی در فوتبال می باشد، بنابراین ما بر روی اینکه چگونگه عنصرهای منحصر به فرد را بر روی هر پیراهن قرار دهیم، تمرکز کردیم. و بنابراین ما برای پیراهن سوم، برای اولین بار در تاریخ باشگاه، از رنگ نارنجی استفاده کردیم.”

با ویژگی های کیت جدید ادامه می دهیم؛ پیراهن سوم یووه دارای فناوری های HEAT.RDY و KEEP COOL می باشد که به شخصی که پیراهن را می پوشد اجازه می دهد تا در طول بازی خشک نگه داشته شود و نسخه ی کپی این پیراهن با استفاده از فناوری AEROREADY – FEEL READY مزایای مشابهی ارائه می دهد.

برای بیشتر جشن گرفتن رونمایی پیراهن جدید یوونتوس، باشگاه یوونتوس و آدیداس به عنوان بخشی از یک منبع باز برای ایجاد یک تجربه ی هنری جدید در ماه سپتمبر، همزمان با فصل جدید سری آ، با یک سازنده همکاری می کنند.

از امروز پیراهن جدید یوونتوس، در تمامی فروشگاه های یووه و فروشگاه رسمی آنلاین باشگاه برای خریدارن در دسترس خواهد بود.