یووه و نیلوکس، کنار هم می مانند

خبرنگار: سجاد عبداللهی

یوونتوس و نیلوکس پس از موفقیت در فصل گذشته به همکاری خود برای فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ ادامه خواهند داد.

به گزارش باشگاه طرفداران رسمی یوونتوس – در حقیقت، مشارکتی که باشگاه را به برندی مهم در عرصه وسایل نقلیه الکترونیکی ایتالیایی مرتبط می کند، رسمی بوده و در سال گذشته، سه مدل اسکوتر و هفت دوچرخه الکترونیکی جدید را به بازار عرضه کرد و جایگاه خود را به عنوان یکی از قهرمانان اصلی در بازار وسایل نقلیه الکترونیکی تایید کرد.

برند Nilox با برخورداری از صفات برجسته‌ای در استادیوم آلیانز، در وب سایت و در کانال های رسمی رسانه های اجتماعی باشگاه، با ارائه طیف وسیعی از وسایل نقلیه الکتریکی به تبلیغ می پردازد. علاوه بر این، روش های تبلیغاتی جدیدی نیز در نظر گرفته شده است، از جمله ایجاد محتوای رسانه ای برای تبلیغ محصولات Nilox که در اختیار کل تیم قرار گرفته است تا به روشی سرگرم کننده، سریع و دوستدار محیط زیست راه خود را ادامه دهد.

“از ادامه همکاریمان با برند Nilox بسیار خرسندیم چرا که این برند به ما این امکان را می دهد تا مفاهیمی را به طرفداران خود ارائه دهیم که بیش از پیش در عادات روزمره زندگی همه ما با محیط زیست همراه باشد.” جورجیو ریچی، مدیر ارشد مالی یوونتوس، با این جملات از تمدید همکاری با این برند ابراز خرسندی کرد.

“ما پس از نتایج رضایت بخش فصل گذشته، همکاری خود را با یوونتوس تمدید کردیم. به لطف توانایی این باشگاه در تعامل با هواداران و دیده شدن در ورزشگاه، توانستیم شناخت مردم از برندمان را افزایش دهیم و فروش محصولات خود را از این طریق بهبود ببخشیم. هم اکنون آماده رسیدن به اهداف مهم و جدیدمان هستیم.” قسمتی از اظهار نظر جیووانی تستا، مدیر کل گروه Esprinet و رئیس برند Nilox.