قهوه لاواتزا اسپانسر جدید یووه

خبرنگار: سجاد عبداللهی

رویدادی ویژه برای یک شراکت که از تورین سرچشمه می گیرد.

به گزارش باشگاه رسمی طرفداران یوونتوس ایران – مراسم همکاری میان یوونتوس و لاواتزا، که هم اکنون قهوه ی رسمی تیم ایتالیاییست، امروز صبح در نوولا لاواتزا در تورین برگزار شد.

چشم‌انداز استراتژیک و توانایی کارآفرینی به آن‌ها اجازه داده‌ است تا بتوانند یک مدل تجاری و برندی شناخته ‌شده را در سراسر جهان ایجاد و صادر کنند و این دلایل آن ها را به شرکتی درسطح جهانی تبدیل کرده‌ است.

بنابراین، تورین به خوبی در سراسر جهان مورد تقدیر قرار گرفته و قلب همکاری بین یوونتوس و لاواتزا می باشد. آن ها ارزش‌هایی را که همیشه توصیفشان کرده به اشتراک می‌گذارند. این دو، برند هایی نمادین هستند که نگاهی مشترک به آینده داشته و نوآوری، اشتیاق و سنت را به سمت الهام بخشیدن به مردم، مشمول کردن آنها و قرار دادن آنها به عنوان قهرمانان اصلی داستان ها هدایت می کند.

این توافقنامه مجموعه‌ای از اقدامات بازاریابی و ارتباطات را فراهم می‌کند. به عنوان مثال نمایان کردن برند لاواتزا بر روی زمین در طول مسابقات سری آ و کوپا ایتالیا، در مرکز تمرین یوونتوس، فعالیت هایی که در کانال های دیجیتالی و اجتماعی انجام می شود و استفاده از لوگو برای ATL، BTL و ارتباطات وب.

این شراکت همچنین شامل تیم بانوان یوونتوس و دنیای ورزش های الکترونیکی، آن هم به لطف فعالیت های انجام شده با تیم فوتبال الکترونیکی یوونتوس خواهد شد.

شراکت انجام شده همچنین شامل مصرف انحصاری قهوه ی لاواتزا در همه ی بارها و اتاق های پذیرایی استادیوم آلیانز می شود که با یک ایستگاه قهوه تجهیز خواهند شد. حضور ماشین های لاواتزا درمحوطه های تماشاچیان استادیوم و همچنین حق تأمین قهوه ی هتل یوونتوس نیز به آنها سپرده می شود.

جورجیو ریچی، مدیر ارشد مالی یوونتوس که در مراسم امروز به همراه دیوید ترزگه و سارا گاما حضور داشت اعلام کرد: “ما با خشنودی ورود لاواتزا را به خانواده ی شریک هایمان خوش آمد می گوییم. این توافق برای باشگاه و شهر ما بسیار مهم هست، چرا که دو تا از مهم ترین برند های ایتالیایی در جهان متحد شده اند. پروژه هایی که قرار است با هم پیش ببریم موارد مختلفی را شامل می شود.”

سرجیو کورورو، مدیر ارشد بازاریابی گروه لاواتزا گفت: “ما به طور ویژه مفتخریم که قرارداد همکاری چند ساله با برندی چون یوونتوس می بندیم که مانند ما اهل تورین و ایتالیاست و دارای میراث مهم خانوادگی و بین المللی می باشد.”

“ورزش رکنی استراژیک از برندمان را به نمایش می گذارد تا آن را به فرهنگ واقعی قهوه ی ایتالیایی که در سرتاسر دنیا مورد تحسین است تبدیل کند. من مطمئن هستم که این همکاری جدید یک بار دیگر موجب صعود به پله های بالاتر می شود و بهتر از آن، ارزش های مشترکی همچون به دنبال برتری بودن، توانایی نوآوری و الهام بخشیدن به مردم و بیشتر از این منحصر به فرد ساختن دنیای یوونتوس با تجربه ی قهوه ای با بالاترین کیفیت توسط لاواتزا را به همراه می آورد.”