همکاری یووه و رافلز

خبرنگار: سجاد عبداللهی

توافق بین یوونتوس و دفتر خانواده رافلز (RFO)، مبنی بر اینکه دفتر چند خانواده‌ای مستقر در هنگ کنگ به عنوان شریک منطقه‌ای این باشگاه در آسیا برای سه سال آینده خواهد بود، به طور رسمی بسته شد.

به گزارش باشگاه رسمی طرفداران یوونتوس ایران – RFO اکنون در سرتاسر منطقه آسیا (از جمله جمهوری خلق چین و سنگاپور) به نشان تجاری یوونتوس می پیوندد، منظقه‌ای که در آن بازارها مشغول به فعالیت هستند و خدمات طولانی مدتی را به مشتریان و خانواده های آن ها تضمین می کنند.

یوونتوس و رافلز هر دو این همکاری را با در نظر گرفتن ارزش های مشترکشان، که شامل اهمیت میراث خانواده، عزم راسخ، قاطعیت و اطمینان تمام و کمال است، منعقد کردند. این توافق مجموعه‌ای از فعالیت های بازاریابی را در منطقه فراهم می کند که مشتریان و شرکای رافلز را نیز دربر می گیرد، در حالی که در انتظار بازگشت تیم اول یوونتوس به آسیا در سال های آینده است.

جورجیو ریچی، مدیر ارشد مالی یوونتوس در ارتباط با این توافق بیان کرد: “ما از استقبالمان از دفتر خانواده رافلز به عنوان عضو دیگری از خانواده یوونتوس بسیار خرسندیم. این همکاری مبتکرانه نشان دهنده استراتژی پذیرا و متمایز یوونتوس در جهت مشارکت با انواع برندهای جهانی است. هم باشگاه ما و هم دفتر خانواده رافلز همکاری پیوسته‌ای را در پذیرش و پرورش میراث و پیشینه خانواده با یکدیگر شروع کرده است. ما بر این باوریم که این همکاری بدون شک اهداف طرفین را با گسترش چشم‌انداز خود در آسیا محقق خواهد کرد.”

فدریکو پالومبا، مدیرعامل بخش آسیا-اقیانوسیه یوونتوس افزود: “این مشارکت، که از اولین موسسات بخش  آسیا-اقیانوسیه ما در اواخر سال ۲۰۱۹ است، به معنی واقعی موفقیت چشمگیر حضور ما در بازار به ویژه در چین بزرگ را نشان می دهد. همچنین نسان دهنده ارزش بی نظیر سطح هوشیاری و دارایی های باشگاه و شبکه گسترده دفتر خانواده رافلز است. ما مشتاقانه منتظر تحقق این همکاری مشترک با دفتر خانواده رافلز از طریق توسعه فعالیت های سفارشی هستیم که آرمان های مشتریان برجسته خود را مد نظر می گیرد.”

سرانجام، چیمان كوان، بنیانگذار و مدیرعامل دفتر خانواده رافلز، اظهار داشت: “دفتر خانواده رافلز در ارتباط با حمایت از یوونتوس مفتخر بوده و به یكی از شریك های هدفمند این باشگاه در آسیا تبدیل شده است. مشارکت RFO و یوونتوس نمادی از عقاید مشترک است که هر دو سازمان به آن عقاید پایبند هستند. به عبارتی دیگر اهمیت حفاظت از میراث خانوادگی، ارزش ایثار و اتحاد و سنت نوآوری برای تسخیر افق های جدید. ما از همکاری با یوونتوس، که مظهر ایده اصلی ما برای ایجاد ارزش واقعی از طریق اجرای استثنایی در یک فرهنگ پویا و مفرح است، هیجان‌زده هستیم. “