همکاری شرکت Parimatch و یوونتوس رسمی شد

خبرنگار: سجاد عبداللهی

یوونتوس به صورت رسمی با شرکت Parimatch که در زمینه فناوری بین المللی و شرط بندی فعالیت دارد وارد همکاری شد. این اتفاق چشم انداز جذاب و هیجان انگیز است که نوید استفاده تکنولوژی بیشتر در ورزش را می دهد.

به گزارش باشگاه رسمی طرفداران یوونتوس ایران – هدف شرکت Parimatch این است که از طریق تلفیق تکنولوژی، تجارت و بیزینس و ورزش تجربه بی مانندی از سرگرمی را به شیوه ای نوین منتقل کند. تمام این موارد نیز در سایه حفاظت و حفظ کیفیت خدمات به مشتری انجام می گیرد.

این همکاری خاص به یوونتوس و Parimatch این امکان را می دهد که با طرفداران و هواداران در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. این رابطه ارتباطی معمولی نیست و تأثیر گذاری بر مخاطب در آن بسیار حئز اهمیت است. اثرات این همکاری منحصر به فرد در صفحه تلویزیون مردم سراسر جهان و سیستم های تبلیغاتی LED آلیانز استادیوم مشهود خواهد بود.

مدیر عامل بخش سوددهی و درآمد یوونتوس، جورجیو ریچی، درباره رضایت و شادمانی خود از این همکاری سخن گفت. ایشان بیان کردند: “ما مفتخریم که همکاری خود با Parimatch را اعلام کنیم؛ همکاری با شرکتی که توسط آن دائما به دنبال راهکارهای فناورانه خواهیم بود. برای مثال، از اولین بازی لیگ شاهد این خواهیم بود که این برند به لطف تکنولوژی، به صورت دیجیتالی بر روی سیستم های تبلیغاتی LED آلیانز استادیوم به نمایش در خواهد آمد.”

همچنین ایشان افزودند: “همکاری ما به صورت بین المللی خواهد بود. اما با در نظر گرفتن روند رشد بینندگان و طرفداران و در جهت توازن آن، توجه ویژه ای به کشورهایی غیر از ایتالیا و جنوب شرق آسیا خواهیم داشت.”

مدیر کل شرکت Parimatch، سرگی پورتنوف، نیز گفت: “ما و یوونتوس، هردو این علاقه را داریم که در زمینه فعالیت خودمان قهرمان بلامنازع باشیم. به این ترتیب که ما سرگرمی بسیار مناسبی را برای میلیون ها هوادار در جای جای کره خاکی تامین می کنیم. من امیدوارم که بتوانم در کنار جورجیو ریچی از یوونتوس، و البته مهمان ویژه ما در کنفرانس مجازی ماه اکتبر، حرف های بیشتری بزنم و اطلاعات بیشتری بدهم.”

یک کنفرانس مجازی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همکاری، اوایل ماه اکتبر برگزار خواهد شد.