کلکسیون جدید آیکون با مشارکت لوکو دایس

خبرنگار: سجاد عبداللهی

یک طرح رویایی، که از طرح های عادی عالی تر و پیش نیازهای زیبایی جدید را بنا می نهد توسط یوونتوس عرضه شده است.

به گزارش باشگاه رسمی طرفداران یوونتوس ایران – از طریق آن باشگاه بعد از سردمدار بودن در رویدادهای بین المللی مانند Boiler Room (اتاق سهام) و Club to Club (باشگاه به باشگاه) با وجود این همزیستی کامل دیگری بین سبک زندگی و موسیقی ایجاد کرده است. در حقیقت لوکو دایس که یکی از تقدیرشده ترین و نوآورترین هنرمندان در صحنه موسیقی است به عنوان سفیر جدید برگزیده شده است.

مشارکت او تصادفی نیست. لوکو دایس از زمانی که بچه بود از یووه حمایت کرده است. این هنرمند می گوید: “همه خانواده‌ام طرفدار دو آتیشه یوونتوس بودند و مخصوصاً مادرش کشته هوادار دو آتیشه ی میشل پلاتینی بود.”


لوکو دایس قادر است ارتباط خیلی خوبی بین قطعات موسیقی اش ایجاد کند و بدین ترتیب بر موانع موسیقی بین ژانرهای مختلف با یک رویکرد مستقیم و طبیعی غلبه می کند و کلکسیون جدید آیکون هم به منظور این ساخته شده تا اجازه ی نمایش ترکیب های جدید متناسب با سلیقه های کسانی که می خواهند لباس های جدید و سر سنگین را به تن کنند تأمین کند. لباس هایی که از سبک دهه ی ۹۰ الهام گرفته اند، اما همزمان با سبک جدید و عام پیش می روند.

رنگ های برجسته به ویژه سیاه و سفید در کنار رنگ نارنجی قرار گرفته اند که لباس سوم این فصل هم به این سبک هست. لباس های گشاد و راحت که با مد روز مطابق هستند. فلسفه ای نوآورانه، رویکرد غیرسنتی و میل برای فراتر رفتن از حالت عادی است که مجموعه جدید آیکون را به یک نماد الهام بخش بدل کرده که می تواند یوونتوس را به جلو سوق دهد. رو به جلو زندگی کردن در هر ژست و هر لحظه.